torsdag 16. mai 2013

Fight på g

Det ble litt forandring i match-kalenderen min. Jeg byttet ut matchen min i Borås neste helg mot K-1 fight i Frankrike 1 juni. Deretter venter matchoppkjøring til utendørs gallaen som klubben arrangerer på Solgården i Tylösand. Jeg har litt ekstra motivasjon på trening nå, med andre ord.

Motstanderne er bra, og jeg må bli bedre - så her er det bare å stå på. Som min norske coach sa for et år siden "det blir ingen fler easy fights". Jeg har kommet opp på teknisk nivået med de "store" jentene, og jeg må bare ta så mange fights som mulig for å bygge opp matcherfaringen som skiller meg fra dem. Morsomt, spennende og litt skummelt. 


De siste dagene har jeg trent dobbelt hver dag. Thaiboxing, løping, core,og rehab. Vekten er i boks for neste match, så det behøver jeg ikke å tenke på. Luksus - til en forandring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar